Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Ατάκες Ελληνίδας μάνας!!

Η αξιαγάπητη Ελληνίδα μάνα έχει κάτι να πει για οποιαδήποτε κατάσταση και ανά πάσα στιγμή! Ας δούμε τις ατάκες που όλοι μας έχουμε ακούσει πάμπολλες φορές:








1) Ξέρει καλύτερα από εσένα το σώμα σου

  • Βάλε το μπουφάν σου. Κάνει κρύο και δεν το καταλαβαίνεις
  • Μη βγεις έξω λουσμένη. Δεν το καταλαβαίνεις εκείνη τη στιγμή αλλά θα πάθεις ψύξη
  • Άλλαξε μπλούζα, έχεις ιδρώσει – Όχι δεν έχω ιδρώσει – Έχεις ιδρώσει!
  • Για να δω τα μάτια σου. Αχ θεέ μου πάλι ήπιε.

2) Το θέμα του φαγητού

  • Δεν τρως και σου λέει πληγωμένη : “δεν το πέτυχα ε;”
  • Τρως και συνεχίζει να σου βάζει στο πιάτο
  • Φάε τίποτα. Πετσί και κόκκαλο έχεις μείνει.
  • Γιατί θα φας έξω; Δεν έχουμε φαγητό στο σπίτι;
  • Το φαγητό είναι έτοιμο
  • Να σου κάνω κάτι να φας; -Όχι -Καλά εγώ θα σου κάνω και μη φας!
  • Αφήνεις μια μπουκιά. Φάε, είναι η δύναμη σου
  • Έφαγες; -Όχι - Αν δεν ήμουν εγώ θα πεθαίνατε όλοι της πείνας
  • Δεν θα σηκωθείς από το τραπέζι αν δεν τελειώσεις
3) Αντιθέσεις

- Δε με ενδιαφέρει τι κάνουν τα άλλα παιδιά
- Ο γιός/κόρη της τάδε είναι άριστος μαθητής /σπουδαστής , είναι καλό παιδί κτλ

- Ίδιος ο πατέρας σου είσαι!!
- Δεν μπορώ να καταλάβω.. σε ποιόν έχεις μοιάσει αυτό το παιδί;;;

- Κάνε ό,τι καταλαβαίνεις…
- Αυτό που σου λέω εγώ!!!!

4) Άτοπες συγκρίσεις

  • Εγώ στην ηλικία σου είχα δύο παιδιά
  • Νομίζεις ότι θα έχεις μια ζωή πίσω σου εμένα να τρέχω, να σου μαζεύω τις κάλτσες, να σιδερώνω και να σε πλένω; Αύριο μεθαύριο θα κάνεις οικογένεια!
5) Υποχρεώσεις

  • Πήγαινε στο φούρνο να πάρεις μια φρατζόλα ψωμί
  • Όταν φτάσεις να με πάρεις τηλέφωνο
  • Πάρε τηλέφωνο τη θεία σου να πεις χρόνια πολλά
  • Πήγαινε να πετάξεις τα σκουπίδια
6) Τα θέματα της εξόδου

  • Όταν έχεις αργήσει, πριν κλείσει το τηλέφωνο: Καλά, έλα σπίτι και θα τα πούμε!!!
  • Πάλι θα βγεις; όλη μέρα έξω ήσουνα..
7) Προσευχές

  • Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από τον καναπέ
  • Κάνε την προσευχή σου να μην το μάθει ο πατέρας σου
  • Κάνε την προσευχή σου να μην έχει γίνει ζημιά
8) Γλυκόλογα

  • Ουέ κ αλίμονό σου...
  • Άμα φας καμία ανάποδη θα σου πω εγώ!
  • Πέφτω για ύπνο.. μην ακούσω ΚΙΧ!
  • Εσείς δεν είστε άνθρωποι, είστε γαϊδούρια!
9) Δημιουργία τύψεων

  • Να δω όταν πεθάνω τι θα κάνετε!
  • Nα πεθάνω να ησυχάσω.
  • Με αυτά που κάνεις θα με πεθάνεις!
  • Ούτε ένα ποτήρι δεν πας στην κουζίνα.. ποιος θα στο μαζέψει;;;; Η δούλααααα σου;;
  • Εγώ στην ηλικία σου δεν είχα παπούτσια να φορέσω. Χιλιάδες παιδάκι σήμερα δεν έχουν να φάνε. Μην είσαι αχάριστος
  • Καλά δεν ντρέπεσαι λιγάκι;;
  • Όταν σου δίνουν κάτι να λες ευχαριστώ. Μην είσαι γύφτος
  • Θα κάνεις κι εσύ παιδιά μια μέρα. Μακάρι να σου κάνουν ότι έκανες κι εσύ σε μένα!!
  • Τι το πέρασες εδώ ξενοδοχείο;;;
10) Μα τι θα πουν οι άλλοι;;

  • Μη πετάς τα πράγματα σου το σαλόνι, πες ότι έρχεται ένας άνθρωπος ξαφνικά να είναι το σπίτι αχούρι;
  • Μη φωνάζεις ,όποιος περνάει από κάτω από το σπίτι τι θα νομίζει;
  • Άλλαξε βρήκε, βρε παιδάκι μου. Αν χτυπήσεις και σε πάνε νοσοκομείο, τι θα πουν οι γιατροί;

11) Pure γκρίνια

  • Μην πατάς εδώ, έχω σφουγγαρίσει.
  • Στα ‘λεγα εγώ.. δεν στα’ λεγα; Στα’ λεγα. Όχι για να μην λες ότι δεν στα’ λεγα.
  • Μάνα καφέ – Χέρια δεν έχεις; Άντε σας έχω καλομάθει. Υπηρέτρια με έχετε κάνει….. τι καφέ θες;;
  • Να προσέχεις μη σου ρίξουν τίποτα στο ποτό.
  • Μαμάαααα δε το βρισκώωωω! - Έτσι και έρθω και το βρω όμως θα στο δώσω να το φας!!
  • Όταν κάνεις μα**ία λέει στον πατέρα "η κόρη σου", όταν κάνεις κάτι καλά "η κόρη μου!!"
  • Βάλε κάλτσες.. πάλι ξυπόλητος είσαι;;

12) Απειλές

  • Από εδώ και πέρα όσα πράγματά σου θα βρίσκω που δεν είναι στη θέση τους, θα τα βρείς κάτω από το μπαλκόνι!
  • Αν αύριο που θα πάω στο σχολείο σου για το τρίμηνο, δεν έχεις καλούς βαθμούς, καλύτερα να έχεις φύγει από το σπίτι πριν γυρίσω
  • Αν πέσεις, θα φας το ξύλο της χρονιάς σου
  • Περίμενε να πάμε σπίτι και θα δεις

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου